Veel gestelde vragen

| Onderdelen | Garanties | Autoonderhoud.nl | Klachten | Retouren

- Onderdelen

Welke onderdelen verkoopt Autoonderhoud.nl?
Autoonderhoud.nl verkoopt uitsluitend nieuwe EU-TÜV GECERTIFICEERDE producten alle bekende 1e montage en aftermarket fabrikanten, zoals: Bosal, Veneporte, NGK, Thule, Varta. Alle onderdelen van deze fabrikanten voldoen aan de nieuwste eisen voor kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid, vastgelegd in de Europese regelgeving, zoals bijv. ECE-R90 en TÜV.

- Garanties

Welke garanties biedt Autoonderhoud.nl?
Op alle onderdelen zijn de originele fabrieksgaranties van toepassing, mits deugdelijk gemonteerd en gebruikt onder normale omstandigheden (vervolgschade kan niet op ons verhaald worden).

- Autoonderhoud.nl

Wat doet Autoonderhoud.nl?
Autoonderhoud.nl biedt u ruim 20 jaar ervaring in automotive. Deze ervaring delen wij met onze klanten door het aanbieden van de scherpste prijs van Nederland en een advies op maat bij. Autoonderhoud.nl houdt met de online bestellingen zijn kosten laag, waardoor u een hoge korting op de onderdelen krijgt en daarmee een AANZIENLIJKE BESPARING OP UW AUTOKOSTEN REALISEERD. -

- Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens zijn Jagerserf 13 te Ermelo 3851SM, info@autoonderhoud.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden,mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar autoonderhoud.nl is aangesloten. 

- Retourneren/omruilen

Retour sturen kan zonder reden altijd binnen 30 dagen.

Mocht het voorkomen dat u niet de juiste onderdelen heeft ontvangen, dan kunt u deze binnen 2 maanden naar ons retour sturen.

Bij retourneren s.v.p. indien mogelijk de originele verpakking gebruiken.
Gaarne uw faktuurnummer (het nummer dat op de bevestigingsmail staat) en de factuurdatum hierbij vermelden.

Wij zullen deze spullen dan omruilen voor de juiste onderdelen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan krijgt u uw geld terug.

Let er wel op dat u uw pakket niet ongefrankeerd opstuurt, want deze wordt dan niet aangenomen door het magazijn.

-Levertijd en Betaalwijze

Wij versturen via Tnt Post, Dpd, en Koeriersbedrijven. Indien betaald en op vooraad is het voor 15:00 uur besteld de volgendedag in huis.

Uw kunt betalen via Ideal , een overboeking per bank, of direct bij levering (onder rembours)